Het is zo ver.....D-day

Rugzak    Mijn reistas  Reistas nr 2

Beste familie en vrienden

Nog één nachtje slapen en wij beginnen aan ons groot avontuur. Welgeteld morgen om 15h05 vertrekt onze vlucht van Brussel naar Dubai en vandaar naar Sydney, om ginder aan te komen vrijdagavond om 22h10 (locale tijd). Een verschil van 8 uren later dan hier.

Heb kriebels in de buik. Op het laatste moment, ah ja dat moet er nog gebeuren en daar heb ik niet aan gedacht. Tientallen dingen spoken door mijn hoofd. Maar dan denk ik Tita rustig blijven, alles ligt klaar, alle papieren zijn in orde, het thuisfront is op de hoogte van alles.  Onvoorbereid zijn wij niet, hebben ons goed gedocumenteerd, hebben een uitstekende begeleiding gekregen van de  reisorganisatie Aussie Tours, die in samenspraak met ons, de reis tot in detail gepland hebben, al onze slaapplaatsen geboekt hebben, verschillende excursies gepland en geboekt hebben, wat moet een mens nog meer hebben. Voorbereiding is alles. Wij weten wat te doen ginder, genieten en alles op ons laten afkomen.

Zou zeggen tot na 13 mei en blijf ons volgen

Groetjes Roland en Anita

1. Severine:
    4 april 2018
    Goede reis Tita en Orlando! Geniet ervan!
  2. Ronald:
    4 april 2018
    gezonde stress ...beetje normaal ....geniet , enjoy, wees voorzichtig en we houden contact , veel plezier en tot volgend reisverhaal greetings van ons 4tjes xxxx
  3. SEMA:
    4 april 2018
    Amai spannend zeg geniet van iedere moment en vergeet ons niet hé xxx
  4. Myriam & Ludo:
    4 april 2018
    Het lang verwachte is nu realiteit aan het worden na maanden van verlangen en voorbereiding hè .
    Wij wensen jullie 30 prachtige dagen zonder zorgen.
  5. Anita van hamme:
    Bedankt Myriam en Ludo voor de reactie
    Groetjes Anita
  6. Milly en Werner:
    4 april 2018
    Ik heb de pc toch open gedaan om uw bericht te lezen, wij ook wensen jullie een goede reis en een behouden terugkomst en veel plezier.
    De kangoeroes are waiting
  7. Marie-Paule De Kokere:
    4 april 2018
    Vanaf nu ben je aussie tita en aussie Rolls. ..Ik wens jullie de reis van je leven met onuitwisbare herrinneringen.Australië maakte bij mij een onuitwisbare indruk....ik hoop bij jullie ook.
  8. Rosita:
    Anita - Roland
    ik wens jullie een heel mooie reis-
    geniet veel
    blij dat ik jullie ook kan volgen ........
  9. Wim Meirlaen:
    5 april 2018
    Geniet met volle teugen van dit avontuur!
    En zoals ze in Aussie zeggen: "No Worries!" :-)
  10. Micheline:
    Prettige reis gewenst!
  11. Arlette en Roger:
    5 april 2018
    Beste Roland en Anita we wensen u een goede reis een aangename vlucht. Kom vooral gezond weer thuis.