Autorit naar Robe 22 april

22 april 2018 - Robe, Australië

Vandaag zijn we vertrokken uit Halls Gap. Via de Grampians naar boven en nog eens gestopt aan Zumsteins. Het is een grote picknickplaats waar de Australiërs in het weekend komen picknicken. Een zeer rustige plaats.

Wij zetten onze weg verder naar Robe. Langs een weg altijd rechtdoor, zo dor, geen bewoning, alleen schapen. Wij hebben 58km gereden en niemand tegen gekomen. .Geen telefoon bereik. Komt daar iets tegen!

Aangekomen in Robe, een prachtig stadje aan de kust "De Grote Oceaan".

Terug een mooie B&B en vriendelijke eigenaars.
Wandeling gedaan langs de kust met bijna geen wind en toch nog veel zon, voor de tijd van het jaar.

Straks iets gaan eten en vroeg slapen. Morgen onze laatste rit van 350km naar Adelaide, onze wagen inleveren en inchecken voor onze vlucht naar Kangoeroe eiland.

Good day

Roland en Anita

1. Rosita:
    22 april 2018
    amai wat een reis
    de max -
    geniet nog veel

een vraagje als je soms een hard rock cafe tegenkomt wil je meebrengen een collectible item guitar met vermelding Hard rock Cafe ongeveer 6 à 8 cm groot
    wordt uiteraard terugbetaald :) mercietjes
  2. Anita van hamme:
    22 april 2018
    Rosita heb nog geen enkele hard rock cafe tegengekomen en we zijn hier al een poosje maar zal uitkijken groetjes Anita