Outback 30 april

30 april 2018 - Alice Springs, Australië

Hier bezochten wij de Ormiston Gorge in de Western MacDonnell Ranges. Opnieuw een fikse wandeling met veel trappen en klauterpartijen over de rotsen. In de kloof hadden wij de hoop kleine wallabies te zien (eentje gezien). Dus terug naar onze truck om naar Ellery Creek waar sommigen zich waagden even te zwemmen maar ik hield het bij pootje baden (ijskoud).

Hier hield onze vierdaagse tocht op en op een kruispunt werd afscheid genomen van onze gidsen en diegenen die nog een vijfde dag hadden geboekt.

Wij keerden terug naar ons hotel in AS waar wij genoten van een verkwikkende douche en een heerlijke maaltijd.
Misschien op de foto's zien jullie ons met een net over onze pet, dit is niet als een imker dit doet maar het is voor de vliegen. Als je dit niet aandoet zitten ze overal in uw oren, neus, mond. Het zijn van die kleine vliegjes die komen als de zon op is en die zijn weg als het donker wordt, gelukkig. Ik vond dit verschrikkelijk.

En wij hebben ons gewaagd aan de weegschaal.
Roland -5kg en ik -3kg. Dus die vele stappen en trappen en inspanningen waren toch voor iets goed.

Nu op naar Darwin.

Good day

Roland en Anita

1. Marcel en Mariette:
    1 mei 2018
    We waren een beetje ongerust dat we geen nieuws kregen. ge ziet er nog goed uit .
    na die vermageringskuur,maar het is daar prachtig.
    Geniet er maar verder van.